Sider

torsdag 7. juli 2016

Brownie - Hello Kitty


Mine skjønne barnebarn er begge sommerjenter og først ut var Lotte som ble 3 år den 3.juni. Hun ville ha sjokoladekake med Hello Kitty. Det finnes et utall av oppskrifter på gode sjokoladekaker og denne gangen valgte jeg å lage en Brownie. Jeg laget den som vanlig i langpanne og skjærte ut til 2 runde bunner. Med en god sjokoladekrem og dekket med hvit marsipan ble Lotte veldig fornøyd :)
 
 Heldigvis så var det nydelig vær denne dagen, det har ikke vært for mange av de i sommer. Men vi koste oss både voksne og barn med grilling og kaker.

Her er bursdagbarnet på toppen av lekestativet :)


I dag tenkte jeg å lage makroner.  Jeg følger noen blogger og en av mine favoritter er Anne Brit som er en mester på makroner. Dere finner bloggen hennes her : http://annebrith.blogg.no/

Ha en flott dag, Klem fra Lillian


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)