Sider

mandag 27. juni 2016

Hvorfor blogger du ikke Lillian ?

Ja hvorfor har jeg ikke blogget i de siste månedene..dette spørsmålet har jeg fått av mange i det siste.

Vel, 2016 ble en lite nedtur helsemessig. I januar da jeg kom ut fra sykehuset var jeg full av pågagnsmot, det var såå mye jeg ville gjøre. Blogge, bake, strikke, sy..joda, lista var lang den.

Jeg trodde jo at nå skulle alt gå så fint. Begynte på dietten LowFodMap og trodde det skulle gjøre susen. Desverre ble det ikke helt slik. Magen fortsatte som før til tross for dietten. Det ble enda mer leger, sykehus og ernæringsfysiolog.
Ved påsketider gav sykehuset i haugesund opp og henviste meg videre til Haukeland i Bergen.
Mange prøver og undersøkelser til tross så har de visst ikke helt blitt enige om hva som er galt. De unge legene i haugesund mener det er IBS mens deres overordnede ikke tror på den teorien.
I Bergen mener de at jeg har betennelse i bukspyttkjertelen men er usikre på om det er kronisk eller akutt siden jeg har noen gode dager iblantJaja sånn går nå dagene.;)

Smerter er en ting, det er jeg vant til siden jeg har fibromyalgi, men med lite mat gjør at energien forsvinner og det liker jeg ikke. Jeg VIL jo delta i samfunnet fremdeles.

Men jeg har nå fått gjort litt innimellom så følg med så skal dere få flere oppskrifter på deilige kaker. Og bilder av andre ting jeg pusler med.

Ha en flott dag allesammen <3

Klem fra Lillian




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)