Sider

torsdag 24. januar 2013

KURS!

Det er nå flere som har etterlyst kurs i kakedekorering. Dersom det er nok deltakere som ønsker dette så vurderer jeg å holde kurs nå i vår.
Kurs som er aktuelle er :

1. Lær å lage din egen flotte kake. På dette kurset pynter du din egen kake Her vil du lære hvordan du får marsipanen fin og glatt på kaken og hvordan dere lager roser og annen pynt.

2. Cupcakekurs : Mange forskjellige måter å dekorere cupcakes på. Sprøyteteknikker og bruk av fondant/sukkerpasta.

3. Kurs i dekorering av porsjonskaker : Porsjonskaker kommer mer og mer også her til lands. Veldig kjekt til bryllup men også til barneselskap.

Kursene vil bli avholdt i Haugesund.

Er du interessert i å gå på kurs? Send en interessepåmelding til wiestad@gmail.com. Husk å skrive hvilket kurs du ønsker. Jeg setter ingen dato før jeg vet om det er stor nok interesse.

Vil du se litt mer om hvordan kakene kan bli? Se på TV- Haugaland på lørdag 26.februar. da skal jeg pynte en kake og porsjonskaker ;-)

Klem fra Lillian

2 kommentarer:

  1. Heisann :-)

    Har vart og tittet på bloggen din og her var det mye for en hver smak :-)
    Gir meg inspirasjon til å bake noe godt når jeg sitter her og ser og leser :)
    Ha en flott helg og lykke til i morgen,jeg får ikke sett det,har ikke tv Haugaland.

    Hilsen Asta :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Så kjekt at du blir inspirert av kakene mine ;-)

      Slett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)