Sider

torsdag 7. mars 2013

Strikkede trekk til blomsterpotter!

God formiddag til en flott solskinnsdag. Nå ser jeg endelig lysningen. Våren er kommet og det meste er veldig positivt. Ja, med unntak av allergi da men den lever jeg glatt med så lenge det er så flott ute.
Nå nærmer det seg påske med "raske skritt" og jeg har fått fullstendig strikkedilla. Og fargen den er nå gul. Her har jeg strikket trekk til blomsterpottene og så falt jeg for denne lekre gule potterosen :) Det skal ikke så mye mer til for å pynte litt opp i huset. neste prosjekt er en gul påskevinhøne og etter det ?? Har mange ideer ja :D

Ha en flott dag  - Klem fra Lillian

2 kommentarer:

  1. Så flott det var Lillian, du er jammen kreativ :)
    Får dessverre ikke tid til ALT jeg har lyst til å lage selv, alltid ett eller annet som er på tapetet :( Ha ei fin helg Lillian og kos deg med strikketøyet :)

    Klem fra Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker Bente. Det med tid er vel et kjent problem je. Har jo mange ideer men tiden strekker ikke til :)

      Ha en fin helg du også, håper været holder seg!

      Klem fra Lillian

      Slett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)