Sider

fredag 8. mars 2013

Vinhøne til påske !



 Så var det helg igjen og jeg håper at været vi har nå vil holde seg. Kaldt, men sol og skyfri himmel. Og jeg holder jo fremdeles på med påskestrikkeriene mine. Gult er kult er et slagord og for tiden er det gult som er hovedfargen min akkurat nå. Ja på strikkepinnene altså :)

I dag har jeg gjort ferdig en gul, strikket og tovet vinhøne. Jeg har strikket den i Cortina på pinne nr. 8. Og jeg da som aller helst liker å strikke med tynne pinner, men det går jo betraktelig fortere med tykt garn og pinner da. kammen og nebbet har jeg heklet i et tynnere garn og så har jeg pyntet litt med knapp og sløyfe.

Håper dere får en flott dag  -  Klem fra Lillian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)