Sider

torsdag 14. januar 2016

Å ta vare på seg selv, føle seg vel - Viktig !

Hei igjen ;)
Ja, det å ta vare på seg selv og føle seg vel er veldig viktig, men lett å glemme når en ikke er helt i form. Men det å ta vare på huden, bruke gode kremer og sminke seg litt gjør at du føler deg bedre og kan klare å møte verden selv om formen er på topp.

Her i Haugesund har vi en flott butikk med et fantastisk personale. Fra du trør inn døren føler du deg velkommen og du får den beste veiledning om hva som passer til deg og din hud. De er profesjonelle og de er dyktige i faget sitt. Alle sammen, fra eieren Grethe til hennes flotte personale. Og der har jeg vært i dag...hos Regina parfymeri...og nei, innlegget er ikke sponset men jeg syns de fortjener all den ros de kan få <3


Endelig fikk jeg kjøpt meg en ny flaske fra dr. brandt som jeg har vært tom for i en uke. "Needles no more" heter dette vindundermiddelet som jeg elsker. Ansiktsløft uten kniv. Ja for det er helt utrolig hvilken virkning dette produktet har på ansiktet ditt. Våkner..trøtt, sliten..ser deg i speilet uff..ser ut som et vrak....da er det bare å sette igang å stelle seg:)

Etter den vanlige runden med rens og serum så er bare noen dråper av dette vindundermiddelet, under øynene og på øvre del av ansiktet.. Du simpelten ser virkningen etter noen minutter..det er bare helt utrolig.. så er det bare å legge krem på øyne , hals og ansikt så er du klar til å møte verden.

I dag var jeg også utrolig heldig. Skulle ha ny dagkrem og den var på tilbud. Og ikke alene men et sett med dagkrem, øyenkrem og krem til halsen til kun kr. 695,-. Sier bare løp og kjøp jeg :D


Jeg har og vært så heldig å få kjempegod veiledning om hvordan jeg skal sminke meg for å se frisk og fresh ut. De har kundekvelder og ofte representanter fra de ulike produktene de selger. Og da er det opp i stolen å bli sminket og stellt med etter alle kunstens regler.

Ha en flott ettermiddag videre..og husk..ta vare på deg selv!

Klem fra Lillian

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)