Sider

onsdag 13. januar 2016

En helt ny dag, en ny start !

God morgen alle sammen.

Velkommen til en helt ny dag med nye muligheter :)

Å følge LavFODMAP dietten har vist seg å være "noe" vanskelig. De siste dagene har jeg bare gått rundt her i tåkedis og svimlet. Har fått i meg altfor lite mat så her må det skjerpings til ;)

Kvelden i går ble full av tanker. Hvordan skal jeg klare dette, hvordan holde humør og motivasjon oppe når en egentlig ikke har krefter til annet enn å ligge på sofaen det meste av dagen?

Det er mye å sette seg inn i når en begynner på denne dietten. Jeg burde fått hjelp av en ernæringsfysiolog til å komme i gang. Vel har jeg min kjære sønn i Bergen som kan hjelpe og rettlede meg men kan jo ikke ringe han 5 ganger om dagen heller :)
Så kjære alle dere som har tenkt å begynne med dette : SØK RÅD HOS HELSEPERSONELL !!
Jeg ble sendt hjem fra sykehuset med beskjed om å begynne på noe jeg ikke hadde hørt om før og som viser seg å være vanskelig å følge slavisk uten masse kunnskap.

 Men, i dag er det som sagt en ny dag og nye muligheter. Etterhvert skal jeg prøve å lage meg en oppskrift på brød som både smaker godt og er saftig. Glutenfritt er i utgangspunktet veldig tørt syns jeg så her må det tilsettes noe for å få det saftigere.

Hjernen knaker..hahaha, men får jeg til noe godt skal dere få oppskrift :)

Ha en flott dag, Klem fra Lillian

1 kommentar:

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)