Sider

søndag 24. februar 2013

Bryllupskake på stativ!




God morgen kjære lesere :) Søndag og en ny, fin dag. I natt har vår lille skjønne nevø, Ulrik på 4 år, overnattet hos tante og onkel. Ulrik er en herlig gutt. Full av liv men og så skjønn og herlig. I går ettermiddag var Rikke her også og de 2 koste seg masse sammen. Så fint og se hvordan Ulrik er mot Rikke, vil gjerne passe på henne. Rikke syns slett ikke det var noe kjekt å gå hjem. En ting var at hun vil leke mer med Ulrik, men hun var ikke så veldig fornøyd med at Ulrik skulle sove her og ikke hun.

 

I dag vil jeg vise dere en bryllupskake som jeg laget til en venninne av min datter. Alle kakene er sukkerbrød men med ulike fyll. jeg laget bunner av 15 egg og fordelte deigen i tre former på 15, 22 og 28 cm. Inni laget jeg en 6dl. vaniljekrem som jeg blandet med 6 d. kremfløte. Inni er det også forskjellige bærtyper. I den minste er det bjørnebær etter brudgommens ønske. I de 2 andre er det bringebær. All pynt er laget av marsipan.

Ha en fin søndag da  -  Klem fra Lillian


1 kommentar:

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar :)